FANDOM

Godzilla junior to przybrany syn Godzilli. Był grany przez 'Hurricane Ryu' Hariken w GvMG2 i GvD oraz przez Little Frankie w GvSG

WyglądEdytuj

Godzilla kontra Mechagodzilla 2 Edytuj

W swym debiucie, Godzilla, Junior ma ludzką wysokość z lekko pochyloną postawą i ma niebiesko-fioletową skórę z szarym podbrzuszem i małymi, szarymi grzbietami grzbietowymi biegnącymi za plecami.

Godzilla kontra Kosmogodzilla Edytuj

Mała Godzilla stoi prawie pionowo, posiada bardzo dużą głowę i bardzo duże, brązowe oczy i zielonkawą skórę z żółtym brzuchem. Ma małe ramiona i dość grube nogi. Daje mu to wygląd bardzo podobny do Minilli.

Godzilla kontra Destruktor Edytuj

Godzilla Junior bardziej przypomina swego przybranego ojca, o podobnych proporcjach ciała i cechach fizycznych. Jednak w przeciwieństwie do Godzilli, skóra Juniora jest zielona, ​​z jaśniejszą zielenią na podbrzuszu. Natomiast oczy są jasno pomarańczowe, a płyty grzbietowe są bardzo małe na grzbiecie. Junior jest bardzo pochylony. Po zaabsorbowaniu promieniowania umierającej Godzilli i urośnięciu, Junior wygląda prawie identycznie jak jego ojciec.

HistoriaEdytuj

Godzilla kontra Mechagodzilla IIEdytuj

Jajo, znalezione na wyspie było strzeżone przez Rodana. Wkrótce naukowcy zabierają je do laboratorium. Godzilla jr się wykluwa, wkrótce przybywa Godzilla. Po pokonaniu Mechagodzilli idzie z młodym do oceanu.

Godzilla kontra KosmogodzillaEdytuj

Rok później Godzilla junior był znacznie większy. Został porwany przez mrocznego klona Godzilli - Kosmogodzillę. Po pokonaniu Godzilli, Kosmogodzilla więzi Godzillę Juniora w krystalicznej klatce. Po pokonaniu Kosmogodzilli, Godzilla zabiera Juniora na wyspę potworów.

Godzilla kontra DestruktorEdytuj

Godzilla junior stacza walkę z Destruktorem, w której Godzilla jr przypłaca życiem. Jednak gdy Godzilla topi się, Junior wchłonął energię Godzilli i stał się dorosłym Godzillą.

Godzilla: Final WarsEdytuj

Godzilla jr pojawił się w fragmencie z filmu Godzilla kontra Destruktor jako dorosły Godzilla.