FANDOM

Godzilla Junior
250px
,,Mała Godzilla"
Typ: Napromieniowany Godzillasaurus
Długość * 1993: 3,5 metra,

• 1994: 35 metrów • 1995: 80 metrów

Wzrost: • 1993: 1,65 metra,

• 1994: 30 metrów, • 1995: 40 metrów

Waga: • 0,420 tony (1993),

• 8.000 ton (1994), • 15.000 ton (1995)

Godzilla Junior - drugi (po Milli) syn Godzilli, po raz pierwszy pojawił się w 1993 roku.

WyglądEdytuj

Godzilla jr posiadał duże oczy i głowę w kształcie dziobu kaczki (jedynie dorosły Godzilla junior miał spiczasty pysk). Jako Maleństwo miał dość smukłe nogi, ale już w ,,Godzilla kontra Kosmogodzilla" były już potężne.

HistoriaEdytuj

Godzilla kontra Mechagodzilla IIEdytuj

Jajo, znalezione na wyspie było strzeżone przez Rodana. Wkrótce naukowcy zabierają je do laboratorium. Godzilla jr się wykluwa, wkrótce przybywa Godzilla. Po pokonaniu Mechagodzilli idzie z młodym do oceanu.

Godzilla kontra KosmogodzillaEdytuj

Rok później Godzilla junior był znacznie większy. Został porwany przez mrocznego klona Godzilli - Kosmogodzillę. Po pokonaniu Godzilli, Kosmogodzilla więzi Godzillę Juniora w krystalicznej klatce. Po pokonaniu Kosmogodzilli, Godzilla zabiera Juniora na wyspę potworów.

Godzilla kontra DestruktorEdytuj

Godzilla junior stacza walkę z Destruktorem, w której Godzilla jr przypłaca życiem. Jednak gdy Godzilla topi się, Junior wchłonął energię Godzilli i stał się dorosłym Godzillą.

Godzilla: Final WarsEdytuj

Godzilla jr pojawił się w fragmencie z filmu Godzilla kontra Destruktor jako dorosły Godzilla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki