FANDOM

King Ghidorah (キングギドラ Kingu Gidora) jest smokiem kaiju posiadającym 3 głowy, pierwszy raz spotkany w filmie Godzilla 1964 Ghidorah, the Three-Headed Monster.

Wygląd Edytuj

King Ghidorah jest dwunożnym złotym smokiem, z trzema głowami umieszczonymi na długich szyjach ,wielkie nietoperze skrzydła oraz dwa ogony. jego wygląd został zainspirowany, ośmiogłowym smokiem z japońskiej mitologii.

King Ghidorah został powołany do życia na ekranie filmowym przez aktorów kaskaderskich wewnątrz rozbudowanego trzyczęściowego garnituru, z zespołem lalkarzy by kontrolować wielkie częśći skafandra umożliwiających realistyczny ruch. Jego konstrukcja była głównie stworzona przez Eiji Tsuburaya opiera się na minimalnym opisem w skrypcie: "Ma trzy głowy, dwa ogony i głos jak dzwon".  

Osobowość Edytuj

King Ghidorah nie ma dużo rozwiniętej osobowości, ponieważ jest pod czyjąś kontrolą w większości swoich występów. Jedynym razem nie był w ramach kontroli umysłu przez większą część ,, Ghidorah, trójgłowy potwór, Odrodzenie Mothry III i Godzilla, Mothra i King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack. był on tymczasowo też wolnym od kontroli umysłu w Inwazja potworów, Godzilla kontra Gigan i Godzilla kontra Król Ghidorah. W każdym przypadku, stał się zdezorientowany i tego z powodu nie odbiera poleceń od swoich mistrzów i zostaje zmiażdżony przez Godzillę i jego sojuszników, w końcu próbuje się wycofać. Wydaje się, że każda z głowic King Ghidorah może myśleć za siebie oddzielnie, choć w środku głowy wydaje się być dominującą, który może to być przyczyną tego że są nie skoordynowane. W Ghidorah, three-headed Monster King Ghidorah mówiono, że jest zły oraz zniszczeniu cywilizacji na kilku planetach z nieznanych przyczyn. Próbował zniszczyć Ziemię i jej cywilizacje, ale walczył z trzema potworami, które stanęły na jego drodze i ostatecznie się wycofał. W Odrodzenie Mothry III, King Ghidorah jest przyczyną wyginięcia dinozaurów pod koniec okresu kredowego, po czym wrócił na Ziemię . W Godzilla, Mothra i King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack King Ghidorah jest jednym z potworów Stróżów, będąc Bogiem nieba. King Ghidorah był obrońcą Japonii, dzięki czemu Ghidorah był uważany za bohatera pierwszy, i jak dotąd, jedyny raz.

.